میگریزم از او و احساسش ...

خرید بک لینک
کسی دوباره نام مرا صدا زد
در این تنهایی مطلق ...

ترجیح میدهم همان "ابهام" بمانم ....

من سخت درگیر تنهایی و خشمم
و کمی هم بغض شاید
بغضی شکننده و جنگی برای پنهان نگاه داشتنش !

"کسی که میگریزد٬ از تنهایی نمیهراسد"

شیشه ای...

ما را در سایت شیشه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 14:36

صفحه بندی