ترجیح میدهم همان "ابهام" بمانم ....
من سخت درگیر تنهایی و خشممو کمی هم بغض شایدبغضی شکننده و جنگی برای پنهان نگاه داشتنش !
"کسی که میگریزد٬ از تنهایی نمیهراسد"
ما را در سایت شیشه ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: شنبه 4 اسفند 1397 ساعت: 14:36