تمام آرامشم را هم امروز دور انداختم
و حالا در اندوهگینترین حالتم
به سوی شب و تاریکی
پناه میبرم.
در این سکوت و سیاهی،
راهی به سوی خویش خواهم یافت.
حالا او هم دیگر میداند،
درون تارهای عنکبوت اسیرم
و میبینم که فرار میکند
التماس هم نمیکنم
فریاد هم نمیزنم
مینشینم تا از خونریزی جان دهم ...
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ 7:52 PM تخیلات ذهن ابهام(کامنت، پایین آرشیو)
شیشه ای...ما را در سایت شیشه ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78