هیچ اثری از من داری؟

خرید بک لینک

مرا در من کشتهاند ...
لباسی از غم بر تنم کردهاند ...
از گیسوانم طنابی بافتهاند و به گردنم آویختهاند ...

جانی نمانده
از این ته مانده شراب هستیم
در هیچ جامی نمانده ...

در این راه روهای سرد و بی انتها
میذخزم و میخوانم از تابوت
از او ...
که تا بود
من در من زنده بود ...

شیشه ای...

ما را در سایت شیشه ای دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 23:24

صفحه بندی