همه روی برگرداندهاند ...
ارتعاش فریادم،
زمین را خواهد شکافت!
و اما تو ...
در میان طوفانی که به پا کردهام
در مستقیمترین مسیر از من
ایستادهای و خیره ماندهای
بیهیچ حس و لمس و انعکاسی !
ترسناک است!
این که رنجش سالیان را به دوش کشم
و دم نزنم
جرعه جرعه خشمم را نوشیدی
زهر نفرتم را کشیدی
و مرا با دریای ترس و وهم تنها گذاشتی
که کجا
که چه؟؟؟
نمیدانم ...
شیشه ای...ما را در سایت شیشه ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64