میل به نوشتن در من همیشه شعلهور است
از شرارههای روشناش،
همواره مرا هراسیست بزرگ ...
امروز در درگاه دنیای جدیدی استادهام
که ابهام آینده را میخواهد
مرا سرد و ساکت میبلعد
و با نقاب تازهای دوباره بالا میآورد ...
کاش علم ستاره داشتم!
و میدانستم قدم گذاشتن در این درگه
چگونه مرا به سمت فروپاشی هدایت میکند ...
کاش بیای، کاش مانند روزهای اول شیرین باشی
آغوشت ...
و غرق شدن در اندام بینهایتت
تنها درمان این درد کهنهاس ...
کاش زنجیرها را از خود برهانی
و حلقهی گرفتاری را از گردنم باز کنی
کاش بیای، کاش مانند روزهای اول پرواز کنیم ...
ما را در سایت شیشه ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71